Indulona mění po letech design svých tub

Indulona přichází s novým designem i kampaní, ktorá zdůrazňuje všestrannou péči. Zdroj: Lidovky

Tradiční krém Indulona má v Česku a na Slovensku řadu konzervativních uživatelů, kteří si budou muset zvyknout na změnu. Výrobce se po letech rozhodl změnit design a spustit novou kampaň, která zdůrazňuje všestrannost výrobku.

Induloně je už 67 let, patří mezi nejpopulárnější kosmetické výrobky v zemi a její značka je bezesporu jednou z nejcennějších v Česku. Nově dostaly tuby modernější vzhled.

Tvůrci zdůraznili barvy jednotlivých druhů, název Indulona podtrhli linkou a doplnili heslem Všestranná péče. Na něm staví i svoji reklamní kampaň, kterou zajišťovala agentura Leo Burnett.

Snaží se uživatele přesvědčit, že díky Induloně se jim v životě „zapíše jen to krásné“. Krém je známý jako mazání na ruce, dětské zadečky, ale třeba i fotbalisté s ní ošetřují svoje kopačky.

Krém se vyrábí už od roku 1948, o deset let později vznikla univerzální modrá Indulona. V 90. letech pak začaly přibývat nové druhy.

 

Zdroj: Lidovky, 5. srpen 2015, původní článek zde